»Iz nobene krize ne izideš enak, kot si vanjo vstopil: lahko si boljši ali pa slabši.«
»Proračun mora biti razvojen, v smeri, da podjetja čim prej izidejo iz te krize in bodo lahko najhitrejša in najboljša na trgu.«
»Britanci nam morajo zelo hitro povedati, kdaj bodo izšli iz te krize.«
»Iz krize lahko izidemo samo skupaj. Časi za založniško in knjigotrško panogo so morda najtežji v zadnjih 50 letih.«
»Ko bomo izšli iz te krize, ljudje ne bodo več hoteli dihati umazanega zraka.«
»Zagotovo pa bosta iz te krize kot zmagovalki izšli industrija in logistika oziroma njune pripadajoče nepremičnine.«
»Mislim, da lahko vse to prebrodimo in iz tega izidemo močnejši.«
»Zelo pomembno je, da izidemo iz te krize z občutkom solidarnosti, da smo to krizo premagali skupaj. Bilo bi zelo tragično, če bi dejansko to krizo doživeli kot poraz naše solidarnosti.«
»Se učimo tudi iz slabih izkušenj. Neuspehi in krize so lahko poučni in prinašajo spoznanje, da je 'le Gospod vreden čaščenja'.«
»To, kar vidimo zdaj, so vse dobre zgodbe, iz katerih smo vsi izšli kot zmagovalci.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju